1. "Terra-Man" - Trwa pikieta pod jednym z wysypisków śmieci w Metropolis, która zostaje przerwana przez pojawienie się człowieka o pseudonimie "Terra-Man", który rozpoczyna jakieś działania, rzekomo mające oczyścić wysypisko z trujących odpadów. Niestety przez nieuwagę jego działania powodują śmierć człowieka. Obecny na miejscu Superman przysięga schwytać Terra-Mana, który wykonawszy swoją robotę zdążył już zniknąć. Wkrótce potem, Lois prowadząc prywatne śledztwo na temat Terra-mana, trafia do niewielkiego miasteczka, które zostało zupełnie skażone w wyniku działań grupy korporacji, do której należała firma Terra-Mana. Okazuje się, że Terra-Man jest również tu, ponieważ za wszelką cenę pragnie on naprawić swój błąd z przeszłości. Obiecuje Supermanowi, że odda się w ręce policji, ale dopiero po tym jak bohater pomoże mu rozpylić nad miastem substancję która pomoże przywrócić miasteczko do stanu zdatnego do zamieszkania przez ludzi. Superman wyraża zgodę i rozpyla środek oraz obecuje Terra-Manowi, że dopilnuje by odpowiednie laboratoria kontynuowały odkażanie tego terenu. Terra-Man, zgodnie z umową oddaje się w ręce policji... 2. "Obcy Czynnik" - Intergang otwiera super-nowoczesny park rozrywki, który ma być przykrywką dla brudnych operacji i równocześnie doskonałą pralnią pieniędzy. Współautorami parku są Killgrave oraz Toyman, którzy wspólnie skonstruowali gigantyczne roboty w postaci bohaterów filmowych itp. Tymczasem niejaki Sleeze ma inne plany co do parku - postanawia wykorzystać go jako swoje terytorium do polowań i w niedługim czasie porywa sporą gromadkę dzieci, oraz Jimmy`ego Olsena i Lucy Lane. Gdy do miasteczka przybywa Superman, organizatorzy wpadają w panikę, że odkryje on prawdziwy cel parku i postanawiają zaatakować go ogromnymi robotami. Gdy one nie dają efektów, Killgrave postanawia wykorzystać małe, ale bardzo precyzyjne roboty wyglądające jak członkowie Ligi Sprawiedliwości. Również i te roboty zostają pokonane, dzięki pomocy Toymana, dla którego uratowanie porwanych dzieci jest ważniejsze niż ratowanie interesów Intergangu. Sleeze ginie podczas próby ucieczki, zaś prezesowi parku udaje się zamydlić oczy Supermana, tak że sekret parku pozostaje nadal tajemnicą...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Dowódca" - Metron, kosmiczna istota, odwiedza zniszczony Almerac, przekonując się o zniszczeniach spowodowanych przez Świat Wojny. Nagle Metron zostaje zaatakowany przez Brainiaca i pokonany. W ostatniej chwili udaje mu się jednak wysłać swój tron, by ostrzec innych przed zagrożeniem. Tym czasem na Ziemi Superman pomaga naprawić szkody powstałe podczas ataku statku-głowy (poprzedni numer), gdy przed jego oczami pojawi się tron Metrona, zaś w chwilę później pojawiają się przyjaciele Metrona, którzy po wysłuchaniu wyjaśnień postanawiają sami wyruszyć na ratunek przyjacielowi. Jakiś czas później Brainiac kontaktuje się z Supermanem tylko po to, by pokazać mu jak łatwo pokonał także przyjaciół Metrona. Teraz Clark postanawia działać - zwołuje zebranie super-bohaterów i załatwia z Luthorem dostawę sprzętu potrzebnego im do akcji w kosmosie. Podczas zebrania bohaterowie zostają ponownie zaatakowani przez statek-głowę!!! 2. "Kontruderzenie" - Wszyscy bohaterowie ruszają do ataku na statek-głowę, który schwytał Aquamana. Pokonanie tego statku staje się egzaminem ich sprawności jako grupa. A trzeba przyznać, że niełatwo im się współpracuje - pomimotego, że jest ustalony specjalny kod krypotonijski, w którym przekazują sobie wszelkie rozkazy i polecenia, to wyraźnie widać, że współpraca pomiędzy zwykle samotnymi bohaterami nie jest lekka. Mimo tego udaje im się uwolnić Aquamana i pokonać statek-głowę. Teraz bohaterowie dzielą się na dwie grupy, z których jedna, pod dowództwem Supermana, wyrusza na spotkanie Świata Wojny w statku-głowie, kontrolowanym teraz przez Dubbilexa. Tymczasem druga grupa, pod dwództwem Batmana pozostaje by bronić samej Ziemii. Ten podział okazuje się słuszny bowiem Braniac decyduje się wysłać na Ziemię grupkę wojowników. Równoczesnie na Świecie Wojny lądują pozostali, ziemscy bohaterowie, który na spotkanie wychdzą: Maxima, Supergirl i Draaga. Na szczęście spotkanie z Supermanem uwalnia Supergirl spod władzy Braniaca. Również Draaga dołącza do bohaterów, wymuszając na Supermanie przysięgę, że po pokonaniu Braniaca dokończą ich pojedynek... Maxima wycofuje się z pola walki. Wygląda na to, że bohaterowie rozpoczęli swoją walkę od wielkich sukcesów - ale czy tak będzie do końca?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Nawiedzenie" - Clark Kent "przyjeżdża" do Smallville w odwiedziny do rodziców. W nocy jest świadkiem tajemniczego zjawiska. Widzi dziwną istotę, która nazywa go swoim synem i ukazuje mu jego pochodzenie. Clark budzi się poza domem Kentów, gdzie znajduje go dawna przyjaciółka Lana Lang. Okazuje się, iż znana jest jej tajemnica Supermana i że jest w nim zakochana od dzieciństwa. Superman postanawia wyjaśnić informacje, które podała mu istota nazywająca siebie Jor-El. Udaje się na pole, gdzie ukryta jest rakieta, w której znaleźli go kiedyś Kentowie. Okazuje się, iż pojazd gdzieś zniknął a w pobliżu pojawia się znów dziwna istota, która chce przekazać Supermanowi więcej informacji o jego prawdziwych rodzicach. Przerywają to Kentowie, a Johnatan niszczy hologram Jor-Ela. Superman odlatuje by wszystko przemyśleć. Powoli, za sprawą informacji Jor-Ela, zaczyna uświadamiać sobie swoje pochodzenie i przypominać zakodowane w jego umyśle informacje o swoich prawdziwych rodzicach i planecie Krypton skąd pochodzi. 2. "Serce z kamienia" - Superman odnajduje opuszczone laboratorium pełne jego podobizn i szczegółowych o nim informacji. Odkrywa też zwłoki człowieka. Obawiając się o swoją tajemnicę "wykopuje" laboratorium i wynosi je w kosmos. Wraca do Metropolis i podczas spotkania z Lois już pod postacią Clarka jest świadkiem napadu na bank. Przestępcą okazuje się olbrzymi i niezwykle silny człowiek, któremu radę dać może tylko Superman. Clark wykorzystuje fakt, iż został "pobity i usunięty z pola widzenia" pojawia się już jako Superman. Zaczyna się walka. Superman powoli traci siły a przyczyną tego jest Kryptonit - pozostałość z planety Krypton, którą rakieta przywiozła ze sobą na Ziemię. Okazuje się, że napastnik nazywający siebie Metallo jest w rzeczywistości androidem, którego siłą napędową i bojową jest właśnie kryptonitowe "serce". Za jego powstanie odpowiedzialny jest właśnie człowiek, którego zwłoki znalazł Superman w opuszczonym laboratorium, a który ukradł z pola rakietę Supermana i znalazł w niej Kryptonit. Zbudował Metallo by ten zabił Supermana. Tymczasem obrońca Metropolis jest coraz bardziej wyczerpany. O walce w banku dowiaduje się Lex Luthor. Nie mogąc dopuścić do tego by ktoś inny zabił jego największego wroga wysyła swoich ludzi by "porwali" Metallo z pola walki. Metallo "znika" w samą porę, a krańcowo wyczerpany Superman wydaje się domyślać kto za tym stoi...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Odliczanie do Dnia Zagłady!" - Maxima wyrusza by zanieść Blue Beetle`a do szpitala, gdy tymczasem Ice udaje się w pościg za potworem. Dogania go tuż przy niewielkim domku pewnej rodziny. Oczywiście Ice nie ma nawet najmniejszych szan na pokonanie potwora, który bez problemu pobił wszystkich jej kolegów. Mimo to postanawia spróbować. Na szczęście chwilę później pojawi się Superman i Booster Gold, a trochę później inni członkowie Ligi, którzy już trcohę doszli do siebie. Bohaterowie postanawiają uderzyć na potwora na raz wszystkimi mocami jakimi dysponują. Niestety jedyny efekt jaki to przynosi to osłabienie bohaterów i... uwolnienie potwora z jego kajdanów i stroju, który krępował jego ruchy. Teraz Doomsday ujawnia się w całej okazałości i szybko pokonuje bohaterów, niszcząc przy okazji pobliski dom i wyrusza w dalszą podróż. Superman rusza za nim, pozostawiając pobitych członków Ligi i uwięzioną w płonącym domu, rozpaczliwie wzywającą pomocy rodzinę... 2. "W ogniu" - Superman dogania potwora i wrzuca go na dno jeziora, mając nadzieję, że to spowolni choć trochę Doomsday`a podczas gdy on wróci by uratować rodzinę pozostawioną w płonącym domu. Tymczasem wojsko wysyła helikoptery bojowe do walki z Doomsday`em. Oczywiście pokonanie helikopterów nie stanowi dla potwora żadnej przeszkody, lecz już wkrótce na plac boju powraca Superman. Walka przenosi się do niewielkiego miasteczka. Wkrótce Superman zaczyna przegrywać, lecz wtedy pojawia się Maxima. Mimo wszystko potwór ma nadal przewagę. Wreszcie wykorzystując rozbitą cysternę, Maxima wywołuje potężny wybuch. A gdy dym opada okazuje się, że ona i Superman stracili przytomność, zaś na potworze wybuch nie wywarł żadnego wrażenia i spokojnie udaje się on w dalszą podróż...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Pierścienie ognia" - Nad Metropolis pojawia się symbol Zielonej Latarni, a zaraz po nim również zielony znak Supermana. Okazuje się, że to Hal wysłał prośbę o pomoc bowiem wpadł w kłopoty. Jednak Superman nie ma pojęcia co się stało - udaje się więc do Guya Gardnera i razem udają się do miejsca, gdzie ostatni raz widziano Green Lantera. Tymczasem okazuje się, że Jordan wpadł w ręce potężnego kosmity, który korzysta z jego baterii, by zyskać energię na uruchomienie swojego statku, po katastrofie, którek uległ wiele lat temu. Kiedy Super i Gardner przybywają na miejsce, odkrywają, że kosmita opanował umysły żołnierzy z pobliskiej bazy wojskowej i wykorzystuje ich do obrony przed bohaterami. Gdy żołnierze zostają pokonani, Superman i Gardner dostają się na pokład statku i uwalniają Hala. Wówczas okazuje się, że kosmita nie ma złych zamiarów, a chciał tylko się wydostać z naszej planety. Bohaterowie postanawiają użyć swoich połączonych mocy by pomóc mu się uwolnić z pułapki, wktórą wpadł wiele lat temu. Wreszcie statek zostaje wyniesiony w przestrzeń kosmiczną i odlatuje w dalszą podróż... 2. "Pewna śmierć" - Lex Luthor dowiaduje się, że pozostały mu już tylko miesiące, a może nawet dni do momentu, kiedy jego choroba tak wyniszczy jego organizm, że umrze. Milioner postanawia, że nie będzie bezczynnie czekał na śmierć i postanawia jak najbardziej wykorzystać te ostatnie dni. Wiedząc, że niedługo ma się odbyć pierwszy, próbny lot nowego myśliwca Lexcorpu, postanawia, że to on zasiądzie za jego sterami (dawniej Lex był pilotem). Wreszcie nadchodzi dzień startu i wszyscy przybywają by oglądać to niesamowite wydarzenie. Po kilku godzinach lotu, Luthor katapultuje drugiego pilota i w dalszą drogę wyrusza sam. Parę minut później Clark Kent słyszy w dzienniku telewizyjnym, że odnaleziono wrak samolotu, a w nim ciało Lex Luthora. Podejrzewając, że jego wróg mógł upozorować swoją śmierć, Superman udaje się, na miejsce katastrofy, gdzie odnajduje wrak samolotu i sztuczną rękę Luthora. Reszta zwłok została doszczętnie zniszczona podczas katastrofy. Ostatecznie Clark dochodzi do wniosku, że jednak Luthor postanowił w ten sposób popełnić samobójstwo. W ten sposób, ze świata odszedł chyba największy wróg Supermana...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Przetrwanie" -Lois rusza tropem handlarzy bronią, nie informując o tym Clarka, który obawiając się o jej zdrowie rozpoczyna jej poszukiwania. Jak się okazuje, ślad prowadzi do ruin Tree City (gigantyczne drewniane miasto, które ma jakieś powiązania z Projektem Cadmus). Okazuje się, że w aferę są zamieszani najwyżsi rangą oficerowie z pobliskiej bazy, zaś broń jest potrzebna prywatnemu garnizonowi, który w Tree City przygotowuje się do nadejścia Armageddonu. Niestety, Lois wpada w łapy szalonych wojskowych. Na szczęście Superman dotarł do Tree City idąc jej tropem i jego wkroczenie do pokoju odwraca role o 180 stopni. Teraz bandyci są w opałach. Szybko Lois i Superman oddają ich w ręce policji i wracają do Metropolis. Tymczasem Jimmy Olsen i syn Perry`ego White`a - Jerry świetnie się bawią w nowym nocnym klubie - "U Blaze"... 2. "Świat Jutra" - Lois i Clark uczestniczą w spotkaniu promującym zbieranie pieniędzy na budowę sterylnych biosfer, w których życie ma być możliwe nawet po tym gdy reszta Ziemi ulegnie całkowitemu skażeniu. Podczas spotkania dochodzi do ataku grupy ludzi, którzy uważają, że budowa biosfer to oszustwo, i że raczej trzeba się zająć oczyszczaniem Ziemi, a nie przygotowywaniem się do życia w zrujnowanym środowisku. Ponieważ atak terrorystów zagraża życiu uczestników spotkania, więc Superman wkracza do akcji. Po długiej walce, rodem jak z westernu, Clark pokonuje napastników. Tymczasem Jerry White najwyraźniej wmieszał się w jakąś większą aferę z narkotykami...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Sanktuarium" - W innym wymiarze trwa walka pomiędzy Satanusem, Supermanem i całymi stadami demonów Blaze. Tymczasem na Ziemi, Perry White i jego żona zostają zwabieni przez Blaze do kościoła, w którym zginął ich syn - Jerry. Widząc swego syna, Whitowie wbiegają do kościoła, który w sekundę potem zostaje także przeniesiony do innego wymiaru. Oczywiście sprawczynią tego jest Blaze. Równocześnie Superman stara się zapanować nad swoimi mocami, które w tym wymiarze nie działają jak należy. Demon - Foswell, zdobywa chwilową przewagę nad Satanusem, jednak z pomocą Supermana udaje się od niego na chwilę uwolnić. Perry i jego żona z przerażeniem oglądają pojedynek, aż wreszcie postanawiają powiadomić innych, że są w kościele. Robią to przy pomocy dzwonów kościelnych. Wkrótce do kościoła wbiegają wszyscy pozostali ludzie, w tym Jimmy i Lois. Niestety Superman zostaje otoczony przez tłum demonów i wpada w ręce Blaze, by stać się jej sługą - jej pionkiem!! 2. "Pionek zła" - Blaze i Satatnus usiłują zmusić Supermana, by służył albo jej albo jemu. Oczywiście nasz bohater nie ma zamiaru tego robic, więc wpada w jeszcze większe kłopoty. Co gorsza, kłopoty mają również ludzie uwięzieni w kościele, bowiem wszystkie demony połączyły się w jednego, gigantycznego potwora i zamierzają ich zabić. Aby ratować swoich przyjaciół, Clark decyduje się zawrzeć przymierze z Satanusem. Chwilę później zostaje uwolniony przez Foswella, który jest teraz sługą Satanusa. Superman dociera do kościoła i zaczyna bić w dzwony, żeby ich dźwięk dodał mocy Satanusowi, tak aby mógł on zniszczyć demona Blaze. Niestety, Blaze obezwładnia Clarka i dzwony milkną. Na szczęście do dzwonnicy wpada Perry White i ponownie uruchamia dzwony. Przed zabiciem go, powstrzymuje Blaze Superman, który powoli odzyskał przytomność. Po zniszczeniu demona, kościół z ludźmi oraz budynek Newstime`a powraca na Ziemię. Wracają wszyscy, z wyjątkiem Supermana. Zadowolony ze zwycięstwa, Satanus oddaje Foswellowi jego ludzki wygląd. Chwilę później okazuje się, że Statnus przebywa na Ziemi jako... Collin Thorton - redaktor naczelny Newstime`a!!! Pozostaje więc tylko pytanie - Co się stało z Supermanem???
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Temat stulecia" - Lois Lane - reporterka z Daily Planet - postanawia zrobić wywiad z Supermanem, którego wyczyny stały się głośne w Metropolis. Jednak niegdy nie może zdążyć na miejsce, gdzie działał Superman. Jest coraz bardziej zdesperowana i za wszelką cenę chce złapać "temat stulecia". Ignoruje nawet zaproszenie najbogatszego i najbardziej wpływowego człowieka w mieście - Lexa Luthora. Tymczasem Superman mając do dyspozycji swoje super moce pojawia się wszędzie tam, gdzie dzieje się coś niezgodnego z prawem. Ściga małych złodziejaszków i unieszkodliwia wielkie napady na banki. Lois szuka go z wynajętego helikoptera ale nawet to nie daje rezultatów. A co gorsza inne gazety zaczynają pisać o Supermanie. W końcu wpada na "genialny" pomysł. Wpada swoim samochodem do zatoki i zaczyna tonąć wołając na pomoc Supermana. Ten zjawia się natychmiast i po wyłowieniu samochodu z Lois udaje się z nią do jej mieszkania, gdzie po krótkiej rozmowie okazuje się, iż domyślił się "podstępu" i doskonale wiedział, iż wypadek był "upozorowany". Niestety Lois nie udało się zdobyć zbyt dużo informacji o Supermanie. A tymczasem Superman już jako Clark Kent udaje się na spotkanie z Perrym White, by podjąć pracę jako reporter... w Daily Planet. A co gorsza wyprzedza Lois Lane i pisze pierwszy reprtaż o super-bohaterze... 2. "Pewnej nocy w mieście Gotham" - W Gotham Batman probuje znaleźć ślad, który doprowadzi go do osoby odpowiedzialnej za śmierć kilku osób w tajemniczych wypadkach. Udaje mu się złapać jednego z wynajętych zbirów, który mógłby wiedzieć coś na interesujący go temat. W tym momencie pojawia się Superman z myślą złapania Batmana i oddania go w ręce policji. Po krótkim pościgu obaj spotykają się na dachu jednego z budynków. Okazuje się, iż złapanie Batmana jest niemożliwe - ma on wokół siebie specjalne pole siłowe reagujące na ciało Supermana, które po zetknięciu z nim doprowadzi do wybuchu bomby gdzieś w Gotham. Superman jest sszokowany takim podejściem Batmana, ale nic nie może poradzić. Postanawia pomóc mu w złapaniu kobiety o pseudonimie Sroka, którą podejrzewa o wszystkie ostatnie zbrodnie. Superman używając swoich mocy wpada na ślad przebywania podejrzanej. Obaj bohaterowie udają się do kryjówki Sroki i unieszkodliwiają jej pomocników. Niestety Sroka rozpyla trujący gaz i ucieka. Superman wdycha całą chmurę trującego dymu i unosi ją w kosmos, gdzie zostaje zneutralizowana. Po powrocie kontunuuje z Batmanem pościg za Sroką. Odnajdują ją muzeum, gdzie zostaje unieszkodliwiona i odstawiona do zakładu zamkniętego. Superman w rozmowie z Batmanem okazuje mu swój podziw, ale wciąż nie może zrozumieć postępku z bombą. Okazuje się, iż osobą, która mogłaby zginąć od wybuchu bomby, gdyby Superman dotknął Batmana był... sam Batman, który wspomniany ładunek wybuchowy miał przy sobie. Zdumiony Superman wraca do Metropolis postanawia mieć jednak oko na obrońcę Gotham...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nieopodal Mirmiłowa własną warownię zbudowali niegodni miana rycerzy okrutni Zbójcerze, których wodza, Krwawego Hegemona, najbardziej złościło, kiedy słyszał, że nie ma poczucia humoru. Pewnego dnia postanowił zdobyć gród kasztelana Mirmiła, a atak rozpocząć od opanowania Klubo-Gospody, aby tym posunięciem szybko złamać ducha obrońców. Dzięki Kajkowi i Kokoszowi szturm zostaje odparty, dlatego Hegemon wymyśla sposób na pozbycie się obu wojów z grodu. Namawia kasztelana, aby ten spełnił swe największe marzenie i wraz z przybocznymi wyruszył na Łysą Górę znajdującą się w kraju Omsów, gdzie czarownice nauczą go latać.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 000074 od dnia:2024-03-28 Przetrzymana, termin minął: 2024-04-29