1."Police Action" cz.1 - V.I.G.I.L zaczyna działać, rozprawiając się z jednym z mniej istotnych mścicieli. Przeprowadzona akcja może śmiało służyć za przykład sprawnego działania policji, jednak niektórzy członkowie V.I.G.I.L chyba nieco zbyt poważnie traktują swoją pracę. Dotyczy to zwłaszcza Blackwella, którego działania charakteryzują się dużą brutalnością i bezwzględnością. Tymczasem Punisher wchodzi do potężnego magazynu narkotyków, pod pozorem kupna towaru. Jego prawdziwym celem jest jednak rozpoznanie terenu i przygotowanie się do akcji rozbicia gangu. Okazuje się też, że Recoil pracuje właśnie dla szefa tych handlarzy. Wieczorem Frank przystępuje do akcji. Jego działania zostają natychmiast zauważone przez V.I.G.I.L, która natychmiast wysyła swoich ludzi... "Police Action" cz. 2 - Punisher usiłuje dostać się na górne piętra bunkra handlarzy narkotyków. Ich szef chyba jeszcze nie spodziewa się co go czeka, jednak wysyła Recoila, żeby zabił Punishera zanim dotrze do górnych pomieszczeń. Recoil atakuje Franka i zaczyna się kolejny pojedynek tej pary. Mimo wszystko Punishera nie tak łatwo zatrzymać. Obezwładnia on Recoila i podaje mu końską dawkę narkotyków. Teraz już nic nie stoi na jego drodzę po głowę szefa gangu. No prawie nic, bowiem gdy Punisher trzyma gangstera na muszce pojawia się jednostka V.I.G.I.L i nakazuje mu rzucić broń. W przeciwnym razie Punisher zostanie zabity!!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Ślepa wiara" - W czasie II Wojny Światowej, niemcy owładnięci manią "rasy panów" wszystkie dzieci, które spełniały warunki fizyczne (blondyni o jasnych oczach itp.) poddawali dokładnej indoktrynacji. W niektórych przypadkach ten proces nie skończył się wraz z końcem wojny. Przykładem tego jest niejaki Hartmann - neofaszysta. W dodatku jest on obłąkany, bowiem wierzy, że aniołowie nakazują mu przywrócić świetność rasy panów. Gdy "Daily Bugle" publikuje artykuł ośmieszający idee Hartmana wpada on we wściekłość. Postanawia zabić ludzi, którzy mają być świadkami w procesie przeciwko niemu. Jego plan udaremniają Punisher i Spiderman. Tymczasem druga grupa bandytów, z Hartmannem na czele włamuje się do budynku Daily Bugle i bierze członków redakcji na zakładników. 2. "Nagłówki" - Frank i Spiderman usiłują jak najszybciej dostać się do budynku Daily Bugle, tymczasem Hartmann pisze artykuł, który jak wierzy nawróci wszystkich aryjczyków na faszyzm. Gdy ludzie Hartmanna zabijają jedną z zakładniczek, Punisher i Spiderman uznają, że muszą natychmiast działać. Dostają się budynku dwoma drogami i załatwiają bandytów. Tymczasem Hartmann zaczyna grozić bronią Mary Jane (żona Spidermana). Spiderman do spółki z Jonahem Jamesonem rozbrajają i obezwładniają szeleńca, który już zupełnie traci kontakt z realnym światem...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Śmierc poniżej zera" - Punisher pracuje nad sprawą porwania bizneswoman za którą zażądano dwóch milionów dolarów okupu. Frank odkrywa, że jest ona przetrzymywana w niewielkim domku w górach. Przypuszcza więc atak i bez większego trudu odbija zakładniczkę. Potem jednak zaczynają się kłopoty, bowiem kobieta poproszona o podjechanie po niego samochodem (Frank tymczasem osłaniał ich odwrót) zamiast to zrobić po prostu odjeżdża pozostawiając Punishera na pastwę porywaczy. Frank ucieka w góry co przy dużym mrozie jest prawie samobójstwem. Co gorsza - jest ranny. Mimo wszystko udaje mu się przetrwać noc i następnego dnia rozprawia się z porywaczami... 2. "Złoty Budda" - Właściciel ulubionej chińskiej restauracji Franka zostaje zaatakowany przez jeden z wietnamskich gangów. Kucharz zostaje porwany. Na prośbę właściciela Frank postanawia zająć się tą sprawą. Dostaje się do siedziby gangu i uwalnia kucharza. Dowiaduje się przy tej okazji, że nic nie jest takie jak wygląda, bowiem właściciel restauracji i jego kucharz to dwaj zbrodniarze wojenni, którzy ukradli z Laosu złoty posąg Buddy. Frank załatwia z gangiem, żeby dali spokój właścicielowi restauracji, zaś potem wraca do niego i nakazuje mu zwrócić posąg do świątyni, z której go ukradł. Potem daje mu 24 godziny na opuszczenie Nowego Jorku...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
1. "Zdobycie flagi" - Instruktorzy kursu wyruszają w teren by wykryć, który z ich uczniów spalił dom Scully`ego i ukarać go. Wkrótce Frank stawia czoła pierwszemu z instruktorów i oczywiście pokonuje go bez większego problemu. U jego boku staje inny uczeń - Sarcen, który jak się okazuje także ma swoje interesy do załatwienia z organizatorami kursu. Podczas walki z kolejnymi instruktorami, Sarcen zostaje ciężko ranny. Jednak do pokonania pozostał już tylko sam Scully. Podczas pojedynku Punishera wspiera tajemnicza dziewczyna, córka mistrza ninja, która ostatecznie zabija Scully`ego. Nieco później Punisher znajduje w swoim samochodzie kartotekę Iris Green oraz list od dziewczyny, który zaprasza go do Japonii. 2. "Kraina Wiecznego Słońca" - Frank przybywa do starego mistrza ninja, żeby dowiedzieć się, że widzi on w nim kierownika jego amerykańskiej fili szkoły ninja! Wkrótce do domu mistrza przybywają kolejni goście - są to Yuriko, Philip i ich wujek Manzo. Wspólnie z mistrzem ninja są zajęci walką z Wiecznym Słońcem - pozostałościami po organizacji, którą rozbili Philip i Yuriko. Wkrótce nasi bohaterowie muszą odeprzeć atak Wiecznego Słońca, przy czym obecność Punishera jest wprost nieoceniona. Wieczorem, obserwując działania Wiecznego Słońca, Frank odkrywa, że z organizacją tą jest związana poszukiwana przez niego Iris Green!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Porucznik Witold kontynuuje opowiadanie swych perypetii wojennych trzem chłopcom. Karawana składająca się z tubylców wyrusza na południe zabierając ze sobą pana Witolda. Wielogodzinna podróż wiedzie do oazy Laghouat. Gdy docierają do przedmieść dowódca karawany wysyła dwóch ludzi do miasta na zwiady i po wielbłąda dla pana Witolda. Po przenocowaniu w mieście ruszają w dalszą drogę. Po całodniowej jeździe docierają do Ghardai gdzie zauważają wojska Legii Cudzoziemskiej. Pan Witold przyłącza się do walki po stronie algierskiego ruchu oporu. Z Allalem udają się pod osłona nocy do miasta by bronic wodociągów przed wysadzeniem ich przez wojska legii. W podziemiach wodociągów rozbrajają podłożone tam ładunki wybuchowe i zasadzają się na wrogów u drugiego wejścia do podziemi. Gdy zjawia się trzech legionistów by zdetonować ładunki Allal zabija ich, potem udaje się po posiłki.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Stralabas, dziwny mężczyzna o twarzy ukrytej pod maską, chodzi od wioski do wioski i opowiada o cudownym jeziorze, którego wody dają siłę zmęczonym i chorym, a także odmładzają starców. Nie inaczej dzieje się w wiosce, w której spotyka go Aria. Już rankiem następnego dnia nad jezioro wyrusza "pielgrzymka" ludzi, którzy chcą wyzdrowieć lub odmłodnieć. Aria, zaciekawiona, podąża ich śladem. Podczas kąpieli w jeziorze wszyscy ludzie zostają porwani przez silny prąd. Nasza bohaterka decyduje się podążyć na tajemniczą wyspę pośrodku jeziora, aby sprawdzić, czy ktoś przeżył. Nie płynie jednak wpław, lecz bierze małą łódź. Podczas podróży, już niedaleko wyspy, Aria odkrywa uczepionego skały mężczyznę imieniem Uthar. Bierze go na pokład, a wtedy okazuje się, że jego nogi, które były zanurzone w wodach jeziora, pokryły się dziwnym pancerzem. Obydwoje docierają na wyspę, gdzie odkrywają armię stworów pokrytych skorupami. Tylko jeden człowiek o imieniu Glore nie został całkowicie przemieniony w opancerzone monstrum przez wody jeziora. Jego głowa, a tym samym umysł, pozostały normalne. Inni mężczyźni zaś, którzy mieli mniej szczęścia niż on, stali się jego wiernymi jak psy, walecznymi rycerzami z Aquariusa. Glore bierze w niewolę Arię i Uthara. Pragnie, aby dzielna amazonka została u jego boku. Jednak udaje się jej zbiec i powrócić z kilkoma ocalałymi do cywilizacji.
UWAGI:
Tyt. oryg.: Les chevaliers d`Aquarius.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni